Over Rotys

Geeft een boost in (collectieve) communicatiekracht

Goed verhaal, goed verteld

Er gaat iets bijzonders gebeuren
Je begint een belangrijk project, introduceert een nieuw product, lanceert een nieuw merk of een nieuwe strategie. Dan weet je: het duurt even voordat iedereen dit nieuwe verhaal omarmt en ernaar handelt. Met Rotys versnel je dat proces. Je hele team verzamelt zich rond het verhaal en ontdekt hoe je erover kunt communiceren. Dat betekent: binnen het team staan alle neuzen dezelfde kant op, en naar buiten toe wordt het verhaal krachtig uitgedragen.

Is Rotys een trainingsbureau of een communicatiebureau? Nou…
Eigenlijk zijn we een sterke mix. Als communicatiespecialisten kijken we naar de inhoud, het doel en de doelgroep, om zo tot jullie gezamenlijke verhaal te komen. En als trainers helpen we jullie om dat verhaal overtuigend te vertellen. Daarmee tilt ieder teamlid zijn of haar persoonlijke communicatie naar het volgende niveau. En communiceert het team als geheel effectief en consistent.

De oprichter en lead trainer van Rotys is Ruben Blom (1984)
Ruben groeide zo ongeveer op in de kinderboekenuitgeverij van zijn ouders. Verhalen zijn hem met de paplepel ingegoten. Die affiniteit werd alleen maar sterker tijdens zijn opleiding tot theatermaker en -docent, waar hij de wetten van het podium leerde kennen. Sindsdien heeft Ruben als presentatietrainer, copywriter en storycoach tientallen bedrijven geholpen om hun gezamenlijke verhaal (merk, visie, strategie) helder te krijgen – én het goed over te brengen.

Goed verhaal, goed verteld. En tussen jou en ons: dat is makkelijker dan veel mensen denken.

“Met hele concrete tips zag je snel verbetering bij iedereen.” – Eva, marketeer

Hoe de methode waarde creëert

Groei als individu

Deelnemers leren altijd over hun persoonlijke talent voor communicatie en maken een reuzensprong als communicator.

Bereid je praktisch voor

We geloven dat er met meer toewijding wordt gewerkt als je oefent met wat je ook écht morgen gaat gebruiken.

Groei als merk

Merkdenken zit in ons DNA. De groep mensen ís het merk. En met onze werkwijze brengen ze het iedere sessie verder tot bloei.

Met je team ontdekken hoe jullie meer impact maken met al jullie communicatie?